lördag 1 maj 2010

TÄÄÄÄÄVLA

åååååååååååååååååååååååååå

VAD HAR JAG GJORT NU!!! jag har anmält izza till 3 tävlingar
13 maj lydnads 1
21 maj lydnads 1
26 maj lydnads 1

FJÄRILAR I MAGEN VARFÖR BLIR MAN SÅ NERVÖS! tror de e för att allt är inte så perfekt som jag vill ha de, men vad sjutton, vi mnåste ju komma frammåt också! så nu klappar jag mign själv på axeln för att jag har anmält mig, men hur skall de gå, Tur att jag har lennart som lugnar mina nerver.

Men Therese jag ahde behövt dig här nu!!! Sen terese norlanderdu kanske skall med och filma som gammla goda tider (hon filmade allla scillans tävlingar! När terese filma gick Scilla som bäst!)

NU måste jag ut och träna innan solen går ner =)

2 kommentarer:

  1. Yes! Vad bra att du anmält dig! Kommer gå kanoners! =) Jag önska jag var där och kunde följa som supporter! kramar

    SvaraRadera
  2. Det kommer alla gånger att gå superbra med lilla snyggingen :)

    SvaraRadera