onsdag 19 maj 2010

Träning kan sluta i blod, fläskläpp och blåmärken....


(Foto Therese Persson - http://www.theresepersson.se/ )

Ibland kan träningen gå hårt till, i går träffade jag Erika och Juni (agrossofens) det var jätteskoj, vi la varsitt spår och körde lite lydnad. Alltid roligt att träffa erika. När vi kör fot träning, får erika för sig att slänga iväg izzas leksak som beröm, jag vet inte om hon tänkte att jag skulle ta den i munnen eller vad det var frågan om, för rätt som de är får jag izzas leksam på munnen, AJ!!! lite blod kom de, å i dag har jag små små blåm'ärken under läppen och på insidan blodutjutning, men men, de e sånt som händer =)

Idag har jag haftvattenkrig med kusinerna, jobbat och sen iväg till klubben och körde lydnaden med lydnadstgeamet på Alingsås Brukshundsklubb. ALLTID ROLIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar