söndag 2 maj 2010

2 maj

Söndag,

en dag med helt fantastiskt dag, SOL, SOL å vindstill, underbart. Sat uppe till halv fyra å försökte komma på talet till syrran å ingvar, på bröllopet, prestationsångest tror jag de kallas. När jag väl somna vaknade jag ändå i morse kl 8. Upp tog med mig fågel å dummies. Tränade linjetag, dirigering och sen fågel.

Hem gjorde i ordning för gäster. När väl gästerna hade åkt. Ut körde lydnad, idag gick de sjukt bra, hon var jätteduktig. FÅr jag en sån här dag på planen gör vi nog riktigt bra ifrån oss, var hon som igår, går de mindre bra =)

sen var jag tvungen att träna lite agility till kursen imorgon. Nu ska jag se efter vad fyran bjuder på för söndagsfilm =)

1 kommentar:

  1. Wow, vad ni är duktiga och tränar på! Vad bra att du har anmält till lydnadsstart. Vågar man inte vinner man ju inte heller ;)
    Kram Maria och Bruno

    SvaraRadera