fredag 30 april 2010

29-30 April

PÅ torsdagen var jag och lennart och spåra. Både Divis och Izza var jätteduktiga. Så vi var en nöjd husse och matte som åkte hem efter ett par timmar och med fikan i magen istället för i ryggsäcken.

Fredagn, idag har jag haft körkort i åtta år, oj var tiden går fort. Idag hade jag en "INTE FÅR KÖRA BIL DAG" jag har åkte över allt och gjort så mycket saker de senaste så jag kände att jag behövde en ledig dag! sååå skööönt. Så imorse packade jag ryggsäcken med dummies, en kråka och en and, Izza tyckte dock att den där kråkan kunde väl ha stannat i frysen, den var inte så rolig, så vi lekte en del med fåglarna så att intresset skulla öka lite. Sen blev de linjetag med dummies och vattenarbete.

PÅ kvällen hade jag några vänner hemma och vi grillade, drack gott vin och hade de super mysigt. Nu är jag dock super trött skall sova!

sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar