fredag 28 maj 2010

Nu går de skit

Japp, vi har också våra dagar! jag gillar inte baksmällar men nu tydligen trillar de in. SKIIIIIIIIIIIIT

jag ville ju ha en LP tjej, får vänta mins en vecka eller två innan de blir =)
Ska se om jag kan få anmäla mig sent till en tävling vid söderköping.

Annars ska jag försöka få tag i vårgårda, eller in värsta fall kanske måste jag på båda! men nu e jag så lesss!!!!!

Sen e datorn paj, fladdrar till i blått när jag klappar på den. Så nu kankse de blir paus i bloggandet. In på lagning med datorn, sen in på lydnadslan igen!!!! JAG VILL HA LP innan sommarn börjar.

Imorn åker vi på jaktinternat med karin friberg, å¨sämsholmsgård. Berättar mer om de när de e slut! Hela lördag och söndagen!

ha de gött så skall jag muttra lite för mig sälv varför de blir som de blir =(

1 kommentar:

  1. Fia, man får inte klappa till så hårt så det blir blått!! Även om det är en dator som gjort sig förtjänt av det...

    SvaraRadera