lördag 3 april 2010

PÅSK AFTON



PÅSKAFTON

Då var de dags för Johan att bli magsjuk, så vi ställde ut två sköna fåtöljer utanför huset och johan har suttit och sovit i den i 6 timmar, izza plockade påskris och hade koll på skidåkarna och slädhundarna att de inte skulle komma förnära på hennes område... Hon har gått och blivit vaktmästare, så nu jobbade vi lite med de. PÅ eftermiddagen sen, så tyckte hon ändå att de var okej att de åkte där de åkte.

Jag löste lite korsord och hade de så skönt i min fåtölj med utsikt mot lapporten, Låter de lite härligt? =)

GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA!



spana in kvällen igår, mycket vacker:

4 kommentarer:

  1. Glad Påsk till er också! Tack snälla för grattis till mig idag!
    Ni verkar ha det jättebra, bortsett från magsjukan då..., både kurser och påskledigt - kul att läsa om!

    Kram Maria och Bruno

    SvaraRadera
  2. Ingrid Ville & Jumbo5 april 2010 kl. 00:46

    hejsan
    Riksgränsen, med lapport och norrsken. Där har jag inte varit sedan jag bodde där. Då var jag 12 å det är myyyycket länge sedan. Härligt att se...

    SvaraRadera
  3. hej å nej Sofia, vi har inte hört om något
    MH-test än. Men det ska väl ändå bli av hoppas jag. Det vore så roligt om det blev hela kullen. Med Ville var vi helt själva eftersom han inte hade några syskon. men det gick det med.

    SvaraRadera
  4. Dags att blogga nu Fia!!! =)

    SvaraRadera