torsdag 29 april 2010

Söndag 11 april

Söndag,

Upp vid åtta, för att ta oss iväg till workingtestet, fånig man är, trotts att de bara var prova på, så hade både therese och jag fjärilar i magen.

När vi kommer dit är vi totalt 10 ekepage, var av ett var Scillas bror Hassel, vilket var mycket roligt för han har jag inte sett sen valpträffen i Ingatorp. (För er som inte vet, så hade jag en tollar tik sen innan som hette Scilla – scilliwippen, från bella Novas, helt klart en väldigt saknad stjärna)

men åter till testet, stationerna bestod av:
1: Apportering
2: Minnes apportering
3.Linjetag
4.Litet sök
5.stora söket.








Både jag och therese gick därifrån och kände oss nöjda och hade lärt oss så mycket. Så nu blev jag iallafall super taggad till mer träning. Måste anmäla till Tollarspecialen, börjar kanske bli dags att göra det snart, någon som vet när sista anmälan är? ;)

När vi kom hem och hade käkat, var de ut i skogen och körde lite fågel, och några linjetag.
Sen satte vi på grillen och grillade! SUPER GOTT,

god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar