torsdag 29 april 2010

sammanfattning på flera dagar

Onsdag,

La jag spår med Lennart och en tjej som hette Pia. Izza har mycket träning kvar innan hon förstår helt vad hon skall göra, men sista spåret denna dagen så var hon riktigt laddad och jag tyckte hon gjorde bra ifrån sig, och ett ljus gick upp innuti mig, av att fortsätta träna detta.

Fredag,

La jag nya spår till Izza och det gick SUPER BRA, nu tänkte jag, nu har de släppt så jag la en vinkel och det gick också jättebra. Var tvungen att ringa och berätta för lennart, jag var så superglad!

Söndag,

träffades vi ett gäng i Nääs och spårade med hundarna, Lennart tog med mig. OJOJOJ, jag trodde det hade släppt för izza vad hon skulle göra men de hade kankse inte de.... SKYNDA LÅNGSAMT, var de någon som sa någon gång, börjar kanske förstå vad det innebär nu =)

Sen fick jag gå ett spår åt Thomas, han hade en mallehane, jag kan ju säga att jag hängde som en vante bak i spårlinan, han var väldigt duktigt! Men kul var de, jag inser ju att vi har vädligt mycket mer kvar att träna, Och jag fick så mycket tips under denna dagen. Super skoj!

Måndag!

0700 träffa farmor och åkte till borås, kom hem därifrån vid halv elva, sen halv tolv skulle jag vara hos sömmerskan och sy in klänningen till syrrans bröllop, sen tillbaka till farmor för att äta lunch, för sen skynda vidare till optiken, för sen därifrån skynda hem byta om och iväg på ability kursen. STRESSIG DAG! Men vädligt roligt, på vägen hem från kursen valde jag fel grusväg och kom ut i borås, så en 20 minuters lång bilfärd blev helt plötsligt en timme längre. TRIST, när man bara vill hem!

Tisdag

Begravning =( alltid lika jobbigt alltid lika vackert!!!! Stannade hela kvällen och natten hos mina kusiner.

Onsdagen, vaknade med armar och ben från klusinerna på mig, tog de lungt och pratade om gårdagen, finns ju många funderingar!

1 kommentar:

  1. Fantastiska blogg vännen!!! Som jag väntat ;) Saknar dig som tusan, och ja, snart är det dags att hälsa på igen! =) kram

    SvaraRadera