söndag 21 februari 2010

SÖNDAG

Jahaa, nu sprang dagarna iväg, men det är helt otroligt hur mycket snö det har kommit!

I torsdag var jag och träffa Annelie Lanngren, med hennes smilla (lönlövets), vi tränade lite apportering och viltträning, de var super skoj, och annelie gav mig så mycket tips hur jag och izza kunde lösa vissa situationer. Jättebra!

Sen efter de åkte jag till mina fantastiska kusiner, vi åkte och köpte godis, räkor, hyrde film och i samma veva hoppa vi in på stures bowling och det blev en hård match! svårt med bowling, konstigt att kulan inte alls rullar dit man tror! Men kul var de. Sen sov vi som fyra sillar i en hög, viktor på kanten, med izza på sig jag i mitten och linus på nästa kant, DET VAR VARMT!!!

på fredag morgonen var vi lite segstartade och vi packade badväskan och åkte till lerumsvattenpalats. Kl 17,30 lämnade vi lerum, ååååå herregud vi höll på att inte komma där ifrån, de var bilar i dikerna och de körde ur kass på e20. Sen när vi väl kom på vägarna inne i alingsås, och mot lövekulle där kusinerna bor, hade yrt från åkrarna så stora snövallar blåst in på vägen, vad händer? JO vi kör fast!!! hem och hämta spadar, som tur var kom vi loss (nu är vi kanske 250 m från huset) så jag fick helt enkelt stanna över en natt till. KUSINERNA JUBLAR!

Lördagmorgon, trodde jag inte jag skulle kunna komma iväg med bilen men så kom komunen och skotta vägen vid 11 så jag in tillstan och mötte mamma och anna vi hade en bokad tid, smink konsultation inför bröllopet, super mysig tjejgrej!!

Inte kom jag hem sen på kvällen heller då de fortfarande inte var skottat på flera vägar, men idag söndag HEMMA! härligt, bilder till detta kommer!

hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar