torsdag 25 februari 2010

inget nytt




Ibland behöver man kanske en livboj på vintern också. Idag trodde jag att vi skulle bli insnöade igen, det började nämligen att toksnöa, men helt plötsligt gick de över till regn, gissa om det är halt, jag höll på att inte komma upp från vedboden, skulle vara snäll och gå ner och fylla på maten till fåglarna, och det höll på att sluta med att jag själv skulle få knapra fågelfrö, trodde nämligen att jag skulle få bosätta mig i vedboden. Kom bara inte upp för den lilla lilla backen, det fick sluta med att jag kröp, Izza tyckte dock att detta var superkul. Så något positivt i det hela.

Sökt jobb har jag också fått gjort idag och varit jobbcoatch åt hedda, hon var på intervju idag! Här ska man ju skriva "håller nu tummarna för att hon får det". Men jag hoppas på att hon hittar ett annat bättre ställe snart!!! =) sanna vänner är ärliga vänner!

jahaa nu då.... nää inget nytt på tapeten. Var i hästhuset (padock eller vad de nu heter) igår och tränade med Lennart min granne och hans hund Divan (schäfer) och en tjej Anna som hade en labbe hane, de ska börja i elit klass på brukslydnaden, Jätteroligt att titta på någon som har kommit låååångt! Jag och izza fick så många bra tips, jag jobbar mycket med "att ha skoj just nu", så jag var helt genomsvett! men vilket fint resultat det blev!!! jag stutsa och flög bland hästskiten, men FY vAD ROLIGT DET ÄR! Izza visade genast framfötterna när jag började jobba tillsammans med henne. Rolgit när man ser tydliga resultat

ska följa med lennart på sök i polishuset. Divan ska få jobba, ska bli superskoj!

Hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas att ni har det bra. Lägg gärna upp din fina sida på: http://www.mytoller.net/public/links/
    Det är suveränt - då kan man direkt se om någon sida är uppdaterad.
    Kram Maria och Bruno

    SvaraRadera