måndag 15 februari 2010

Inlägg 2 =)




Då skall vi se här, jag tänkte jag skulle börja skriva något, så det är lite roligt att besöka sidan första ggn och då tänkte jag berätta om helgen. Den hade som mål: Utstälning i Mjölby.

I lördags åkte jag till Gun, åååå de var så roligt att komma dit igen, alltid skoj att komma till eksjö. Sen hade vi en jättemysig kväll tillsammans med hela familjen Nilsson.

På söndagmorgon sen upp tidigt (06,15) för att äta frukost och packa oss i väg till mjölby. När vi kommer dit träffar vi maria (uppfödare till Izza) hon skulle ställa sin söta lilla tosca, vilket gick jättebra, hon blev BIRvalp helt underbart.





Sen träffa vi Izzas bror Jumbo, vilket var kul. Det är ju alltid roligt att träffa kullsyskon, se likheter men även olikheter.



Gun och jag hade med oss tre vovvar. Izza, Oliver och Tessla. Oliver min underbara prins, placerade sig som bästa hane med CK och sen blev vi placerade som 4. Tessla placerade sig också rikigt bra och fick också CK! Så de var ju roligt att åka hem med två rosa "fina" rosetter.








Sen åkte jag hem 27 långa tråkiga mil. Varför skall man bo så långt ifrån varandra, de finns ju vissa stjärnor man träffar under sitt liv som man skulle vilja ha lite närmare sig. Bra exempel på stjärnor är just Gun 27 mil, Carro . 116 mil ifrån mig och Therese 127 mil, trist! Men jag är väldigt glad att jag har dem i mitt liv!

Nu skall vi se om jag kan få in några bilder här också, (bilden som är på issa har Susanne Holmgren tagit, susanne har izzas mamma) Här är hon:










Avslutar kvällen nu, för de knackade på dörren och då kom mamma på besök, så då får vackra underbara oliver avsluta kvällen!



1 kommentar:

  1. Kul att du har fixat en blogg! Jag ska länka till den snarast möjligt.
    Det var så roligt att träffa dig och Issa i Mjölby. Gratta henne på ett-årsdagen från oss!
    Kram Maria och Bruno

    SvaraRadera