måndag 22 februari 2010

MÅNDAG

Idag har jag jobbat, så de finns inte så mycket att berätta så jag tänkte jag skulle sammanfatta de senaste två dagarna med några bilder:



Detta är hemma i huset, fick bo hos mamma och pappa när jag inte kom ut till stugan, vilket innebar en massa skottning... det var ju en av mig, pappa och izza som tyckte de var lite roligare än oss andra två...



sen bar de iväg hem till stugan, izza var super lycklig att få komma hem igen, och de var faktiskt snö där med!!



här bor vi:





titta på badbryggan den är så gott som borta nu, inte mycket folk vid stranden, å ändå är de så vackert på vintern också.



tur att man kan gå in och värma sig, med lite brasa! tulpanerna hjälper en att få lite vårkänslor, även om jag älskar snön är ju tulpaner väldigt fint!



god natt sov gott!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, och mkt snö! =) Kramar

    SvaraRadera
  2. ja det ser ju ut som att ni har lite snö även hos er...det börjar bli lite fullt nu. Vet inte vart vi ska göra av allt som kommer.

    SvaraRadera