tisdag 7 september 2010

Uppehåll

Ja nu har jag ju som sagt var haft uppehåll med mitt bloggande ett tag, ingen fungerande kamera har jag för tillfället så jag vet inte rikigt vad jag ska spexa ut min sida med.

JAg tänkte imorgon berätta om specialen för därifrån har jag lite kort. Idag har vi kört lite agility, izza har haft lite besvär med kistan några dagar så vi tog de lite lungt. Men efter att vi spåra och körde ett upplet igår som gick enligt mig själv grymt bra så drog hennes mage iggn, kanske var de så att matte har legat på latsidan och inte gett henne tillräckligt med motion, jag har skämt bort henne helt enkelt i sina unga dagar.... =) nää dåå så hoppas jag inte att de är.

Tack allihopa för gratulationer här, sms och på alingsås brukshundsklubbsida, jätteskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar