måndag 6 september 2010

ÄNTLIGEN!!




LLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!

Nu äntligen är de gjort, LP1 har trillat in! Sista första priset på 189,5 p

Platsläggande 10 p
Tandvisning 10 p
Linförighet 9 p okoncentrerad i positionen vid vänstersväng
Läggande 10 p
Inkallning 10 p
Ställande 9 p Extra steg
Apportering 9 p Nosar
Hopp 10 p
Helhet 7,5p mycket motivation mellan momenten
_________________________________
189,5 p

OJOJOJ jag ber så mycket om ursäkt att jag inte uppdaterat under hela sommarn, men de är ju svårt att få tiden att räcka till! Jag vill göra vågen till alla er som har barn, hund, man och blogg! att ni hinner med!!! SJUKT IMPONERAD!! jag hinner knappt med mig själv och min hund!

sommarn har varit full av aktiviteter, hoppas jag kommer i form med mitt bloggande så skall jag börjar berätta hur de har varit!

Men nu skall jag ladda för morgondagens agilitykurs (eller som lennars säger, hopp och stuts kurs) Sen när jag ändå nämner lennart och divan så fick de också ett första pris i lördags på 176,5 p! GRYMT bra, jag är jätteglad att de gick bra för dem (sen var de ju lite tur att de inte slog oss.... =)

kram på er allihopa!

2 kommentarer:

  1. Äntligen kan man gratta er lite igen :) Det var ju ända sedan specialen senast....
    Lycka till med MH och röntgen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till förstapriset! Det var verkligen en snygg uppvisning! Håll utkik i lokalpressen, du o den lilla röda kanske är med på bild där snart:-))

    SvaraRadera