måndag 13 september 2010

Måndag IGEN

Ja, då var de måndag igen, veckorna och helgerna bara springer ifrån mig,

men nu har vi varit ute och tränat lite lydnad på gräsplanen här i pojkebo, och det är så roligt, Izza är så lycklig för stunden, Vi jobbar mycket med metall apporten för den är nämligen SUPER LÄSKIG!!! men nu vågar hon nudda den med tänderna, men inte mer, å jag är så supernöjd med de framsteget.

I går söndag var vi på Tittis jaktkurs och det är som vanligt super skoj, vi gjorde en enklare variant av Workingtest, å izza har inte fått apportera på ett tag så hon var så lycklig, hon tyckte väl att matte kunde sätta sig i bilen så kunde hon fixa linjetag och markeringar själv. Så roligt att se henne när hon är så glad. Sen är de så roligt nu på kursen går vi samtidigt som Familjen Lanngren och det är verkligen skoj. Och få se Humle jobba är härligt, då saknar jag Scilla mycket! vi hade varit en fin treo (jag izza och scilla).

Imorn är de agility kurs igen, sen på onsdag är de onsdagsträningen på klubben, å på torsdag åker jag till Stockholm och Izza får bo hon mormor å morfar!

Hörs snart igen!!!

1 kommentar:

  1. Grattis Sofia till alla era framgångar...:)
    Läskig metallapport??? Kan hälsa från "lillebror" Jumbo, att han nästan tuggat hål i den vi äger...:(

    SvaraRadera