måndag 22 mars 2010

Lydnadsträning


Izza lever sig in i Cowboy känslorna!


nu var de dags igen, LEDIG IDAG! så himla skööönt sov morgon! när jag gick och la mig igår tänkte jag "guuuud vad skööönt jag ska sova länge imorgon" men så vaknade jag imorse och tänkte nu har jag sovit länge, tittde på klockan då var hon bara 7,12 aldelles för tidigt för att ha sovmorgon så jag tvingade mig att ligga kvar till minst åtta.

Sen åkte jag hem till mina kusiner, viktor kände sig kraslig så jag åkte dit och livade upp stämningen lite.

Vid halv sex gick jag och lennart bort till gräsplanen och jag fokuserade på, LINFÖRIGHET (varför skall ett så lätt moment vara sååååå svårt!) sen att jag är dålig på att gå är en annansak =) sen var de ställandet, läggandet och framförgåendet. Lennart e en fantastisk coach.





Lennart och Divis körde, ställande läggande, framförgåendet och budföring. Budföringen tyckte jag gick jättebra. Ställande med bakåt driv kommer verkligen bli divis mål!

Nu skall jag ladda för at jobba hela dagen imorgon

2 kommentarer:

  1. ingrid Jumbo&Ville23 mars 2010 kl. 07:25

    lyllos dig med lediga dar mitt i vardagen. Det är något som jag saknar. Speciellt nu när man har hund också. Lycka till med tränignen, du verkar vara omgiven av en massa proffs;)

    SvaraRadera
  2. hej!
    Åh vad roligt att ni har en blogg, det hade jag missat! Vad fin hon är Izza :-)

    kram Matilda

    SvaraRadera